logo_small

Po dwutygodniowym internetowym głosowaniu możemy ogłosić zwycięzcę międzynarodowego konkursu na logo kampanii ClimATE Change. Dziękujemy wszystkim, którzy oddali swój głos!

Autorem projektu logo, który otrzymał najwięcej głosów jest Antonello Ciavarella z Włoch. Od dziś jego propozycja będzie wykorzystywana do identyfikacji wizualnej międzynarodowej kampanii na temat zmian klimatu i rolnictwa. Gratulujemy!

Przypomnijmy, że spośród prawie 50 projektów nadesłanych na konkurs z Niemiec, Polski, Włoch i Malty jury wybrało sześć prac, które awansowały do finału konkursu, mającego formę otwartego głosowania w internecie. W głosowaniu oddano w sumie ponad 1700 ważnych głosów. Zwycięskie logo otrzymało 463 głosy. Z pełnymi wynikami głosowania możecie zapoznać się na stronie: www.percorsidipace.eu

Międzynarodowa kampania ClimATE Change, którą w Polsce realizujemy pod nazwą “Klimat dla rolników”, stawia sobie ze cel szerzenie wiedzy na temat powiązań między zmianami klimatu i rolnictwem oraz budowanie społecznego poparcia dla zrównoważonych systemów żywnościowych w Europie i na świecie. Logo, które zwyciężyło w naszym konkursie, będzie używane m.in. w publikacjach, filmach krótkometrażowych, na plakatach, stronach internetowych, profilach społecznościowych i innych materiałach związanych z kampanią.

Konkurs na logo miał za zadania zachęcenie młodych ludzi w Europie do refleksji nad wzajemnymi zależnościami między zmianami klimatu, rolnictwem, ochroną zasobów naturalnych i problemem głodu na świecie. Autorzy i autorki nadesłanych prac wywiązali się w sposób bardzo kreatywny z trudnego zadania zobrazowania tych powiązań poprzez projekt logo. Jeszcze raz bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszym konkursie.